perjantai 28. kesäkuuta 2013

Päivä Viiiisi!

Vipiii! Asia minusta: Mä sain tänään ajoluvan! Wuhuuuu! :D
No ei.. Se asia on, että mun lempiväri on oranssi ;)


Viisi
Iisi
Isi
Si
I

Jännää :DD Tuli pystyyki viisi! Mutta joo (:
(Ei kerrota kellekkää, et se toimii joka sanas :DD)

Mulle kuuluu ihan hyvää! ^^ Ja ku sain ajoluvan nii
oon ollu ajelemas kokoaja.. :D Oltii kaverin kans
uimassa ja sit meille takas ja sit jäätelölle
yms. :D Jote on ollu ihan jeees päivä (:

Huomisesta en vielä tiiä. Meen siskolla käymää (:
Ja muuten sit vaa ajelen! :D No ei.. 
Keksin jotain kivaa  kumminki (:

Ens viikon maanantaina lähden lastenleirille ohjaajaks,
joten en ehkä pääse kirjottelee mitää pitkiä juttuja
ainakaa, jos puhelimel tuun kirjottelee (:
Mut instagramii yritän saada joka päivä jonku kuvan ^^
Että tiiätte kuin hauskaa mul on! ;)

Ja liittykää toki lukijaks ja alkakaa
seuraa mua instas. Nimi mipaaww
;)
Mipa~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti